Monday, December 29, 2008

x mengantuk..

time showing at my astro decoder about 3.03 am..what?it's getting late but i'm still awake...what to do? i was not feel sleepy...mata aku memang x mengantuk pun rasa fresh semacam ja..x tahu kenapa..ni pun tengah layan cerita hindusta(om shanti om)kat you tube..memang dah tengpl cerita ni banyak kali tapi kenapa ntah aku suka nak tengok again n again mayb sebab lagu dia kot..hehehe ok come back to our topic back!!

aku dah baca doa tidur sebelum tidur pun still x leh lena..camna ni..dahlah nanti 30 n 31 still kena kerja..kalu susah tidur malam nanti susah ah nak bangun pagi...apa lagi aku nak wat kalu aku nak tidur malam ni...:(

aku try tengok gambar tu sampai habis then ngar lagu2 slow n sentimental...tengok aku leh tidur dak...kekadang tu penyakit x leh tidur ni mai balik lah..dulu zaman sekolah, college and now..masa sekolah dulu bawah mata memang hitam lah kalu aku x leh tidur waktu malam..ni time dah kerja kalu mengantuk or tertidur kat office sat sampai lah surat x pun email dari boss aku...

rasa cam kena jumpa doc pula kalu selalu sangat aku hadapi masalah ni..tolong! tolong!..i need to falls into sleep...zzZZZzzz

No comments: