Monday, December 22, 2008

letih + ngantuk..really need a break

macam biasa..monday was blue to me hehe..i was damn sleepy at office rite now until i can feel falls into sleep here at my chair (nasib cubicle kat office ni besar x nampak sangat kalu kita wat apa2 kalu x habis cantoi lah) feeling not enough rest during weekend..mana xnya kena bergegas gi hospital teman bapa aku..lepak kat hospital tu dari pagi hingga malam sampai bapa aku tidur..baru we all balik umah..last saturday baru berkesempatan nak keluar kejap p jalan2 sat ngan geng2 aku..tu pun bapa aku cakap x apa p ja..kan mak ada nak teman..hehe depa nak dating dua2 orang..semalam the whole day i was at hospital from 12.30 noon till 10.oo pm..balik umah ja sure nak colapse atas katil..mata bengkak gila sebab not enough rest and sleep..fuh..aku leh rasa macam mata aku nak terkeluar..rasa nak keluar kan kejap kasi dia rest then pasang balik..hehe ngantuk gila2 dah ni..adoi rindunya kat batal nak balik lambat lagi baru ja start keja baru 2 hours 30 mins kat office xkan nak balik pula..satgi orang nampak pelik pula..someone help me to land their hand for me to sleep...-)

No comments: