Friday, December 26, 2008

1st day of holiday...

to start our holiday this time, we have planned to go for picnic...but the planned was cancel coz we all feel so tired and dunno where was the nice picnic place to go..then our geng planned to go shopping (cam biasa lah kan..selalu sgt suka shopping ni)..start our 1st shopping activity at penang bazar sb aku n sis nak beli tudung..aku nak beli tudung color putih and black pada mulanya...my sis pula wat satu list warna tudung yang dia nak beli..tapi akhirnya aku beli 3 tudung (putih, black and lite grey) n sis aku pula beli 2 ja (cream and some sort of blue color) ..pas dah shopping kat penang bazar...we all terus ke gurney plaza..sampai ja kat sana tu cam biasa traffic jam tapi kali ini teruk sikit sebabnya festive break and school holiday..masa ni memang ramai gak orang nak shopping and lepak..pusing punya pusing baru jumpa parking lot..tunggu sampai lapar dah..then apa lagi kena suggest tempat makan pula..then sis aku suggest we all makan kat A&W sebab dah lama gak x layan...sedapnya rootbeer float..eemmm nikmat!!

pas dah habis makan..then jalan2 kat gurney..antara kedai2 yang pasti we stop antaranya vincci, pdi, nose, & of course body shop..my fav shop..dah singgah kat body shop my sis nak beli perfume pula..cari punya cari..jumpa lah perfume yang berkenan di hati dia..then dia boleh pula suruh promoter girl tu balut cantik ala2 nak kasi hadiah kat orang..memang camtu lah our habit beli barang walaupun barang tu untuk kegunaan sendiri...tapi this time cara balutan ala2 sweet..x sama cam aku beli aritu..dah habis shopping..we all pun balik lah..1st hantar kawan2 aku dulu kat sungai ara then lepak kejap kat umah dia orang dalam 1/2 hours pastu balik umah lah...

No comments: