Saturday, December 13, 2008

the body shop perfume-Aqua Lily

masa aku lepak2 kat queensbay after kerja on 28-nov-08...gi lah masuk kat the body shop boutique...aku berkenan perfume ni..bau dia fuh rasa fresh sangat..kalu ikut kata promoter lebih rasa fresh kalu pakai ia pada awal pagi just after take bath..masa tu kulit kita baru nak mulakan routine hariannya..hehe..masa tu aku x cukup budget lagi sebab ada commitment lain nak settle..then arini (13-dec-08), aku ajaklah geng2 aku macam biasa lah every weekend mesti gi berkunjung semua shopping complex...hehe...melainkan kalau geng2 aku balik kampung masa tu aku lepak kat rumah ja..layan tv dari pagi sampai malam nak tidur..gi body shop sebab nak tengok dan beli perfume ni...bila sampai kat queensbay..dengan pantasnya terus gi kat body shop..tapi malangnya set perfume yang aku berkenan tu dah habis lah pula...eeeMM sedihlah pula rasanya..aku suka set ni sebab nampak cute & sebab blue roses tu..actually tu sponge yang kita leh guna masa mandi gosok badan kita..hehe & beg tu looks lovely..exclusive x ada jual kat mana2 kecuali dengan set ni..then geng2 aku cakap x apa jom kita gi survey kat gurney pula mana tau kalu ada kan...leh beli terus kalu dah habis pun beli ja set perfume yang ada..hehe..bila dah sampai kat gurney..tension ah pula sebab parking selalu full at road side..apalagi we all wat pusingan kat situ almost 3 times lah..dah cam tawaf pula..still x ada parking gak..tunggu dalam 5 to 10 mins..baru lah ada seorang tu keluarkan kereta dia..kawan aku sorang ni..terus keluar dari kereta gi cakap dengan indian boy yang jaga parking cakap nak parking kereta kat tempat ni..& terus bayar dui (rm3)...tunggu apa lagi terus kawan aku yang sorang aka adik aku..terus ja undur kereta sampai kat tempat parking yang we all dah booked td..yang paling best aku dengan member sorang lagi ni asyik gelak besar dalam kereta sebab we all x pernah wat kerja camni sblum ni..kawan aku yang tunggu kat luar dah jadi cam bdk jaga parking pula tahan kereta yang lain x nak kasi org lain masuk tmpt tu..pas parking kereta terus gi ambil dinner dulu kat food stall at road side..then after makan semua..jalan terus masuk dalam gurney..bila sampai body shop..terus mata cari perfume yang aku nak beli...masuk ja body shop tu mesti ada promoter mai tanya arini nak beli product apa..regular customer lah katakan..hehe bukan nak berlagak tp cam dah serasi dah ngan semua products dia...hehe..aku pun tanya promoter tu ada x set perfume yang aku berkenan tu..dia cakap dah habis dah..tinggal set perfume + losyen ja..after discuss dengan member..dia org suggest baik ambil ja set tu..lagi affordable..before tu test dulu bau dia sempoi x..then baru aku agreed..
srh promoter tu balut set tu elok2 as displayed..then tambah lagi products eye gel, strawberry shower gel (ni nak hadiahkan kat geng aku,dia pun berkenan gel tu tp x nak beli..so aku kasi hadiah satu kecil ja bottle for trial set) & kwn aku aka adik aku pula nk lip gloss..(aku jugak belanja lah..) baiknya anak sapa ni..murah rezeki..hehe..after dah bayar semua..promoter tu cakap after 15 mins..mai ambil ya set tu..rasa happy sangat dah tambah collection perfume aku...now aku ada banyak choices untuk aku pilih perfume yang sesuai ikut function yang aku nak attend..thx geng (angah, hanie & linda) for being so understanding & sudi ikut kerenah aku ni...

No comments: