Saturday, December 27, 2008

timeless is priceless

about 12.50pm sis aku ajak aku gi queensbay mall dia nak survey levi's baru dengan alasan dah lama x beli jeans konon-kononnya lah...bila dah sampai kat queensbay cam biasa kalu weekend layered parking memang akan full more over it's still holiday time..lagi lah kan..then terus gi cari ATM sebab nak withdraw kan nak shopping so kena ambik duit lah..bila dah sampai kat levi's store, apa lagi sis aku mula lah cari jeans yang berkenan cari punya cari sampai lebih kurang 10-12 helai jeans gak lah dia try..aku tunggu sampai lenguh kaki..then mula-mula lah tu dah jumpa jeans berkenan dihati and she almost to pay for it..then she thinking maybe she could still choose another cut, design, patent etc...pastu sis tanya promoter girl tu...new year nanti ada x lagi new design coming in..then promoter girl tu cakap x ada kot semua ni stok baru..sis aku cakap nanti we all come again lah..maknanya x beli lah..

then masa berjalan-jalan tu..aku cakap kat sis, aku ingat nak cari watch yang baru lah rasanya dah lama x beli watch..we all masuklah kedai jam..aku sebenarnya dah lama idam nak beli jam brand casio sebabya style, looks serta design dia..cam kita leh pakai bertahun-tahun lamanya x cam brand lain kebanyakannya ikut latest trend then bila dah lama nampaknya kita cam outdated pula kan..so aku beli jenis yang aku rasa leh pakai lama..hehe syoknya harga nya almost to RM200+ lah x mahal lah tapi orang cam aku ni akan beli benda yang aku rasa perlu ja so berkira lah sikit kan..x kan nak menbazir ja..hehe siap balik umah pun dok tayang habis kat parents aku..bapa aku siap cakap mula lah dia dok menbazir duit..for me if i want something, i will try my best to get it..(sometimes banyak benda gak aku miss dalam hidup dan banyak benda gak aku korbankan untuk membuatkan seseorang tu bahagia..) fuh penuh bermakna and too personal hehe...sometimes falsafah ni x working pun untuk aku..kekadang tu saja ja nak fulfill kehendak hati hehe bila dah mula berkenan benda kan aku akan try sedaya upaya aku untuk dapat benda tu sanggup simpan duit...sambung balik cerita masa kat kedai jam tu promoter tu siap tolong pakai kan untuk aku..wah cam tuan puteri pula tu..tapi bila dah pakai tu..eemm rantai jam tu kena potong lebih kurang 4 urat..maklumlah tangan aku kecil:p

maklumlah jam baru kan balik umah terus simpan dalam laci tau..selalunya aku akan campak jam aku kat atas dressing table..bukannya x sayang tapi sebab senang nak capai next morning tapi nampaknya jam ni aku kena jaga elok-elok lah pula...

gambar jam baru aku nanti esok-esoklah aku display kat sini x sempat nak tangkap gambar lagi..agak-agak malas..peace!!

baru sempat aku nak post picture jam aku...hehe tengok lah ya...

No comments: