Friday, December 19, 2008

cerita @ off

arini merupakan ari yang agak penat kat off..mana x nya lunch time dah lah kena bergegas to hospital teman bapa aku..pastu balik off sambung keja blk pastu adalah member off tu..dahlah balik pastu x bagitau pula tu..adoi mau rasa angin jugak ni..yelah bila aku x mai keja..dia kena cover keja aku..ni dia pula x mai after lunch and after solat jumaat aku pun hairan gak mana dia p..aku pun tanya kat boss mana kawan aku tu..boss aku bagitau dia mc..ha!!!dia x ckp apa2 pun..then sapa nak ganti wat keja dia..kalu bukan aku..:(

sedih sangat..napalah selalu orang bila dah naik sikit lupa diri..xkan x ingat asal usul kot..pelik kan..masa time orang biasa dulu x pernah pula nak tunjuk belang time bila dah naik sikit & berharta sikit...mulalah perangai asal..orang perangai camni aku paling x suka..meluat pun ada gak..nak tunjuk lah kuasa, berlagak dan mcm lagi lah...

No comments: