Monday, December 15, 2008

lunch at old town..

mula-mula geng aku cakap x nak makan lunch saja nak jalan2 kat sunshine..tengok barang2 pas lalu kat old aku tanya kawan-2 aku bila kita nak makan kat sini rasanya dah lama x p..kawan-2 cakap satgi kita p pas p ronda-2 kat sunshine..dah sampai kat sunshine..x tau nak p mana dah..p tengok beg2 tangan then we all decide p lunch kat old..hehe patah balik jalan kat old town nasib off aku sebelah tu ja..kalu x jenuh nak kena p sampai queensbay..dah sampai depan old town cam biasa kena tunggu sampai ada meja kosong..masuk dalam tu order dulu..mula2 semua orang nak makan yang ringan cam toast bread & coffee ja..pas tengok menu apa lagi x reti2 nak order yang heavy..hehe ada yang order javanese mee, curry mee & asam laksa...& x ketinggalan toast bread dan coffee lah...aku order ah asam laksa dan tambah sekali single toast bread..tp x leh habis pula toast bread tu...sebab kenyang & rasa penat makan pula..hehe apa lagi toupow balik off ah satgi lapar leh layan bread tu...sedap sebab butter dia tu..coffee dia pula kat tambah brown sugar mmg lagi sedap hehe..rasa ngantuk pun leh hilang..mata leh terus jadi bulat..

No comments: