Tuesday, December 23, 2008

sakit kepala..rasa cam nk pecah ja

lately selalu sangat aku rasa sakit kepala..x tahu napa rasa cam oxygen x cukup ja kat kepala otak ni..cam doc pula..tapi x tahu lah..rasa kepala ja terus aku rasa x sedap badan rasa nak demam then tangan aku sejuk habis then today i rasa cam nak muntah pun ada gak sebab sakit kepala ni..adoi!!cam2 penyakit lah..nak jumpa doc aku malas sure doc akan kasi medicine yang sama ja..kalu nak kata power mata aku dah meningkat rasanya baru setahun ja aku tukar spec mata baru..xkan kot kan..pelik sangat..bila sakit tu mai mula2 hilang konsentrasi aku..atau pun aku dok fikir2 yang bukan2 sampai kepala otak ni x leh terima...eemm

nampaknya kena p jumpa doc jugak lah ni kalu still sakit dengan teruk sekali satgi sakit lain mana lah tau kan..aku leh lah rawat dari awal2..betui x?satgi dok biar ja..melarat kacau bilau hidup nanti..

No comments: