Thursday, December 18, 2008

bapa aku hospitalized.....

semalam (17-dec-2008), bapa aku gi wat medical checked up kat pantai hospital..pas dah jumpa doctor..dia kena admitted sebab bapa aku suspected high diabetic..mak aku nervous dan takut napa bapa aku x balik2 after tu..dah pukul 12 noon still kat hospital..mak aku telefon bapa aku x jawab..lagi lah mak aku takut..dah pukul 1 or 2 kot baru bapa aku call cakap dia kena admit kat hospital..dia cerita..dia kena wat MRI and ultrasound..untuk tengok ada apa2 internal parts injured or mis-joint..aku n sis tau pasal bapa aku masuk hospital about 3 pm..we all terkejut napa pula..sedangkan dia cakap nak p wat medical checked up ja napa kena admit pula..aku n sis pun bagitau boss nak balik awal..balik umah dulu ambil mak aku dan salin baju..gi hospital bila sampai kat hospital..wow punyalah ramai orang mai melawat bapa aku yelah boss masuk hospital mestilah anak buah dia....mai melawat kita pun agak malu ah..semuanya lelaki nasib kenai jugak dia orang tu sebab pernah mai umah...pastu ada sedara semua mai melawat sampai malam..ramai gak lah dalam sekejeap bapa aku jadi famous tapi memang penat ah tunggu sampai malam..pas bapa aku dah tidur baru balik umah..x kisahlah janji bapa aku sihat cam dulu dah cukup lah lain2 tu x kisah sangat...

No comments: