Monday, January 5, 2009

who am I...?

post ini saja gatal-2..aku nak ambil kesempatan nak appeciate every single people yang rapat serta mesra alam ngan aku...n all these people yang memeriahkan serta menceriakan kehidupan aku seharian...ni lah antara orang-2 di mana aku boleh kongsi rasa suka, duka, kasih, sayang, cinta, benci n cam-2 lagi lah....
tanpa dia orang sure dunia aku malap tanpa sinar serta serinya..hehe..mana xnya..segalanya sure kongsi ngan dia orang ni kan...tanya pendapat..soalan-2 bodoh aku ni..hehe..
antaranya dia orang ni ialah geng-2 lepak aku time weekend n geng ni jugak selalu join sama-2 shopping, lepakking, picnic n cam-2 lagi activities kami..(yang terdiri daripada..angah (aka comel), haslinda (aka pah) n hanie (aka my sis)....geng-2 office pula(antaranya linda (aka em tua), adila (aka blum fikir lagi short name untuk dia ni), hanie (aka my sis lah..we all satu off), kak saras n ramai lagi...(makan ngan dia orang ni time breakfast, lunch, n tea time)...n sometimes geng gossip gak ni..hehehe..cam-2 cerita lah sometimes pasal soal x puas hati, cerita masing-2..nama yang aku x sebut kat atas ni x bermaksud nak luka kan hati or aku lupakan kau orang...
ni pula kawan-2 karib old skol aku lah dari sekolah rendah, sekolah menengah till now walaupun ada yang dah kawin tau....tapi friendship among us memang x pernah putus..insyaallah harap-2 will last forever n ever lah...walaupun dah senja-2 kan..masa tu sure masing-2 dah tua lah kertu lah...hehe

ni gambar-2 geng lepak aku masa weekend...from left: angah, me, ASIMO (famous robot), my sis n pah

ni pula geng-2 aku dari zaman sekolah rendah, sekolah menengah n till now...sorry 3 dari dia orang dah berpunya tau..from left: yus (anak lelaki 2 orang), sofea (anak nak masuk 2 orang gak), nani (baru kawin last nov n still on honeymoon mood, me (still single n available-promote sikit), n cik ju..(very soon kot..heheh)

geng-2 office lah ni..hehe memang kecoh selalu kalu time bz fuh office senyap n sunyi lah..from left: linda (em tua..baru dapat anak dara named Zhea), me, hanie (my sis) n dila...


ni pula kak saras..walaupun dah kawin tapi nampak cam anak dara ah..hehe apa secret

semua kawan-2 yang aku kenal dalam hidup ni umpama bunga matahari yang tersenyum lebar di pagi hari..tanpa gelak tawamu..kehidupan aku tiada serinya...hehe the more friends in life the better we will be...hehehe peace!!

2 comments:

Haslinda said...

apa dok merepek ni mermon oittt

NooRjAn said...

apa pula?betui lah..kan kita kena hargai setiap org dlm hidup ni..mana tau nanti dh passed away mana nak jumpa lg..hehehe