Thursday, January 1, 2009

01-January-2009

hey 2009...you know something we just say goodbye to 2008 and we welcome with open hands 2009....so how r u? hope you will be with us together we conceque the year ahead with love, joy, happines, health, wealth, n so many good things...we are waiting for the excitement you bring us to...n we hope for a good thing to happend...

emm..aku sambut new year tahun ni kat umah ja ah..sebab malas n x ada kawan-2 nak bawa p sama...so lepak kat umah tengok tv n layan net lagi bagus dari sesak dengan orang ramai...sure akan ada macam-2 bau serta macam-2 ragam manusia kat luar...for safety purpose..better stay at home...lagipun aku still boleh tengok fireworks from my house..ahah..kat mana tu...mesti lah area queensbay mall, pisa, pesta n many more..wow isn't interesting... boleh nampak dengan real walaupun agak jauh sikit lah...

eemm..apa lagi cerita pasal new year eve ah...concert kat tv tu ntah apa-2 lah...aku x suka sangat tengok cerita yang bukan-2...buang masa ja..baik aku tengok cartoon, or national geography or any nice program on tv rather than concert tu....bukannya aku ni anti-sosial...dun get me wrong ah...kalu concert siti nurhaliza or celine dion or mariah carey sure aku layan sampai terbeliak biji mata ni....hi hi big fans of them..my idol

tapi sure esok aku akan p jalan-2 dengan geng lepak aku lah...activity cam biasa kalu x shopping sure hangout ataupun makan-2 hehe..chio!!!

No comments: