Friday, January 23, 2009

eemm...penangan nasi tomato

fuhyoo...arini nak layan nasi tomato lagi ni...kalu selalu macam ini habis lah leh gemuk gak tu...tapi cam wat camna agak-2 memang sedap yang amat sangat...hehe x ada lagi kedai lain jual camni tau

dengar dari seorang friend ini..dia cakap every friday kat kedai tu ada menu kurma daging we all pun apa lagi...serbu tempat tu lagi lah...nasib jalan x lah jem sangat eventhough it's friday...tapi kena balik before habis orang sembahyang jumaat lah..kalu x sure sangkut dalam jem...this time naik kereta cik dila kita...hehe me n pn linda x payah pakai seat belt tau...hehe terima kasih dila sebab bawa kami p dengan selamat n bawa kami balik off pun dengan selamat...

this time menu aku..nasi tomato, gulai ayam, ayam masak rempah, jelatah, n daging goreng...banyak pula menu hari jumaat...kena RM 6.50...tu baru nasi...nasib order air kenduri..sirap..RM 1..sorang makan hari ini baru RM 7.50...oklah kan dari makan nasi kandar sure lagi mahal..hehe
sedapnya sirap....menghilangkan dahaga..

alamak...malunya pinggan aku berlemos semacam pula dah...kena kolestrol aku kalau selalu makan camni..hehe


kat belakang tu my sis..dia boleh pula p makan sekali kayu manis n bunga cengkih..sedap sangat lah tu...

nanti nak kena bawa parents aku makan kat sini lah time cuti cny ni...kecian depa selalu balik umah aku mesti cakap arini makan kat sini...kalu buka weekend sure esok jugak bawa depa p...

No comments: