Tuesday, January 13, 2009

my new activity kat off

hehe..sejak dua menjak ni keja cam x banyak sangat kat office tu...so apa lagi x reti-2 nak surf net..hehe..


benda yang selalu aku surf apa lagi kalu bukan pasal photography..hehe minat mendalam tu..nak jadi photographer terkenal dalam masa 2 to 3 years..hehe fuhyoo dahsyat ah...trend sekarang ni aku tengok ramai gak yang minat photography...n boleh nampaklah kalu p mana pun sure akan ada orang ngan camera DSLR depa...iri n sakit hati gak tengok..yelah aku dok idam benda tu dah cuma now tengah kumpul duit banyak-2 lah..


ni pun aku baru jumpa satu site yang ajar kita from beginning until the end camna nak dapatkan nice n smart picture ngan technique-2 yang menarik...


bak kata orang bijak pandai...hehe...semua orang boleh ambil gambar cuma perbezaannya cara serta technique yang betul...even bukan ngan camera DSLR pun kita leh hasilkan gambar yang cantik serta menarik...contohnya cam gambar kat bawah ni...

camera model: Canon Digital IXUS i7 zoom



camera model: Canon Digital IXUS 40

camera model: Canon Digital IXUS 860 IS

ni aku kasi link yang aku tengah layan now..http://digital-photography-school.com/

kalu berminat tu tengok lah kat sini ah..mau x kita leh kongsi minat yang sama...hehe..peace!!

No comments: