Wednesday, January 21, 2009

My Blog Earnings

emm...sedihnya!!!

rasanya dah almost a month aku wat blog ni kan..n subscribed sekali kat satu site ini untuk dapat iklan serta earning lebih kurang leh katakan cam dapat duit setiap kali ada orang masuk blog kita...tapi sampai arini earnings aku still zero (0) bila aku checked kat website...x tahu lah kenapa..rasanya selalu bila aku masuk blog aku ada ja iklan...sedih sangat...sapa2 tau x camna lagi nak wat ni...kalu nak kata aku salah subscribed xkan kot leh ada iklan kat blog aku...somebody help me!!!! :(

3 comments:

Faisal Admar said...

Bukan setiap kali orang masuk, tapi setiap kali orang klik dekat iklan. Ad sense sama dengan Nuffnang. Sucks lol :)

Faisal Admar said...

Lagi pun semak la ada iklan :D

NooRjAn said...

ok..maklum km x reti n x pandai lah...