Saturday, January 3, 2009

hangout...

sepanjang cuti lepak kat rumah memang agak boring sebab sometimes i don't what to do...asyik tengok tv ja 24 jam...kalu cerita best sure kat tv aku layan dari pagi sampai nak tidur tapi kalau cerita boring sure semua orang pun x suka kan...

about 4 pm...my dad asking us to company him to optical shop...sebab after keluar hospital, doc nasihatkan dia agar buat spec cepat-2 kalu x sure power akan increase....and doc ada suggest an optical shop..searching punya searching nak cari kedai tu kat area USM...great dah jumpa akhirnya..tapi bila masuk dalam kedai....promoter girl tu cakap doc cuti only will be back on 5th Jan (mon)...dah lah tengah hujan lebat pula tu...

dah balik rumah..sebab hujan lebat so astro sure x boleh tengok lah cam biasa...aku pun call kawan aku tanya nak keluar x...dia cakap pukul berapa...aku bagitau dia how about after magrib dalam 8pm...then she said ok..cam biasa lah kan kalu dah jumpa tu...selalu struggle sebab x tau tempat nak dituju...my sis suggest apa kata kita gi dinner kat batu feringgi makan chicken chop..jauhnya kan...selalu bila we all sure x buka then try sekali today mana tau rezeki nak makan kan...bagus sebab kedai tu buka...after dah makan..we all cakap x nak balik dulu lah why not kita gi jalan-2 kat nite market batu ferringi (ala-2 petaling street ah kat KL, cam-2 ada jual tau most of them branded thing lah like LV, guess, coach, dvd, cd, perfume, n many more lah..tapi hari ini aku jumpa brand baru iaitu MAC cosmetic...cam-2 ada like 2-way cake, eyeshadow, blushes, lipstick..n many more) x sangka ah dah semakin banyak benda ada...we all p sana sebab aku nak beli dvd....dah lama dah tapi x berkesempatan hari ini sebab dah kat area sana so beli terus lah..antaranya ialah madagascar 2, made of honor n the mummy...walaupun dah tengok dah semua cerita ni kat cinema tapi aku nak wat collection..bila boring-2 leh lah aku layan...

ni pun masa kena post blog, aku tengah layan made of honor..nak tahu pasal cerita ni, rajin-2 lah baca synopsis kat net n beli dvd kalu nak tengok...:p

No comments: