Sunday, January 18, 2009

Hangout...

pas balik dari umah pakcik..dalam letih-2 tu my sis sms kawan lepak kita orang tanya whether she wanna go out and hangout with us...she reply said ok we meet at 8 pm..we all siap-2 after maghrib then kluar pergi umah member i kat sungai ara fetch her..kecian pula nak suruh dia drive sorang-2 mai kat umah aku...main mission nak p queensbay mall sebab my sis nak beli barang...dah selesai shopping..then gi window shopping sat kat brands outlet tengok ada apa2 yang terbaru x kat kedai tu..ramai gak lah orang..just jalan then rasa dahaga sangat pada mulanya ingat nak p minum kat arena food court sekali tu semua counter dah close lah eemm..yelah dah almost 10.20 pm camtu..gi bookstore sat sebab sis aku nak cari buku diary mawi n ekin...fanatik fun lah katakan mesti kena beli...nasib ada..belik-2 dulu before beli banyak pula buku-2 pasal mawi n ekin..dah puas hati beli...
ni lah cover buku tu...(nak tau more about them beli lah..)

before keluar umah mak aku pesan nanti beli roti gardenia..we all pun masuklah kat jusco ground floor x ada lah pula ..dah habis..then aku cakap kita p 7-e lah leh beli air n roti sekali...tapi before balik..aku teringin nak makan ceremal popcorn...sedapnya..beli bawa balik

dah sampai 7-e..cari roti n beli air...aku duduk kat depan peti sejuk tu punyalah lama..sebab x tau nak minum air apa..last-2 ambil marinda strawberry (sedap)...cari pot nak lepak..hehe drive sampai airport then lepak kat sana sambil makan popcorn, minum serta belik-2 buku mawi n ekin tu...hehe oklah nak layan cam-2 story pasal dia orang ni...dari kecil sampai besar sampai cerita kawin..hehe...lawa-2 pula tu gambar-2 semua...

No comments: