Monday, February 9, 2009

Majlis Perkahwinan Azah n Mohd Ubaidullah

6-feb:- ingat tepat pukul 6pm nak cabut dr off arini..sebab nak bersiap2 nak g kenduri later tp time tu pulak giss guy nak mai check pc aku cakap sms agent not working..orang dah lah nak cepat2 time tu jugak dia nak sibuk2 mai...mmg angin gak time tu..aku siap ckp kat dia..can we check it again next week..i need to leave now..tahu dia ckp apa..it won't take long time...just give me 5 mins i wanna check why sms agent not working...after 3 to 4 times restart pc..then he said ok i need a favor from you..next week by the time u log in can u check for me whether the sms agent working or not...about 6.30 baru me n sis leave off

dahlah nak cuti lama kan..takut penang bridge sure jam..kat relau belum kira lagi..sure jam teruk lah...sampai umah about 6.45pm...my mom relax ja tgh tgk tv layan Astro Oasis...n my sis sempat balik umah nak layan nasi walhal satgi nak makan sekali lagi kat umah kenduri tu...eemmm mandi manda n siap2 dah masuk time maghrib..after solat maghrib baru we all keluar dari umah..this time g kenduri bawa si adik Hafis sekali..my mom siap pesan kat dia jangan nakal n wat perangai....hehe dia ni jenis active sikit kalu suruh main...makan pun x ingat...
we guna express way kat belakang kilang tu..on day way tu aku sempat snap picture ngan adik hafis...ingatkan jam teruk maklumlah nak cuti 3 ari kan..sekali lalu lintas clear bukan main cam biasa ja...nasib...dalam pukul 8 dah leh sampai kat dewan tu...


masa we all sampai kat dewan tu..ingatkan orang ramai n kereta pun banyak...tengok cam x ramai orang pun..aku pun pelik gak..xkan x ada kenduri...aku suruh father aku call pakcik aku tanya samada dia orang dah sampai or belum..pakcik aku cakap semua ada kat dalam tu...then father aku cakap jom lah kita masuk tengok satgi orang nampak ingat apa pula..x ramai mungkin sebab baru habis maghrib kot pastu sure ramai..sebab majlis sampai pukul 10 malam...dah masuk dewan nampak lah ramainya saudara mara aku dah sampai rupanya...ada yang sibuk sembang sampai x ingat orang berdiri depan depa...

dah makan..we all join makcik n pakcik aku..cam biasa kalu dah jumpa tu ada saja cerita nak kongsi..cam2 benda..



tengok tu..ada saja benda depa nak cerita...

bergosip sakan dia orang ni...

my father, mom n my sis....

adik hafis ni cam2 gaya dia...


from left : my sis, atikah, izati n me....

from left: pakcik nordin, bapa rashid, ayah abu n my father..

ni lah pengantin yang dirai....azah n ubaid

selamat pengantin baru...semoga perikatan yang terbina diantara anda berdua berkekalan hingga ke akhir hayat...AMIN..

aku malas nak type panjang2...tengok ah gambar2 ja...peace!!!

No comments: