Saturday, May 24, 2014

hola....i am back..!!!!

assalamualaikum.....

sihat semua...?? almost a year x active m'blog kan diri kan...i am extremely sorry....bz sgt2 dengan kerja dunia yg x pernah nak habis...plus dengan kerja masa depan aku apa lagi study la...Alhamdulillah dah msk tahun ke-4 da...cepatnya masa berlalu kan...cuma tinggai lagi 2yrs more so far kira ok lg pointer..hihi berkat usaha aku yg slalu last mins...yes i am last mins person..sb apa..sb aku klu wat sesuatu benda awai2 ada saja yg x betui tu yg  aku x brapa gemar..klu last mins..mmg budget 1st attempt tu mmg kena power n mantap la no 2nd chance..hihi tp jgn amalkan slalu la ya..sb nanti diri sendiri yg mrana..hahaha...bestnya...can't wait utk convo..n 1 more new activity in life...jadi mentor utk lego robotic...utk primary school...yg ni something la utk guide young generation to learn more about latest technology...nanti bila2 aku share psl ni ya...

ni la 1st entry utk 2014...dah masuk may tu pun dh smp hujung bulan baru la nk rajinkan diri...hihi sorry ya...

last 2013...was a sad year...macam2 benda terjadi...antara masalah dengan kerja dunia...biasa la adat resam hidup di dunia ini...mana yg nak tgk org lain senang kan...ada saja yg nk busuk or iri hati...hanya padaNYA aku x pernah lupa utk selalu dekatkan diri...mharap n memohon...agar dilindugi segalaNYA...now so far Alhamdulillah...semuanya within control coz i have such a great cubemate n teammate yg very sporting sport rim habaq hang...hihi slalu ja bg semangat n advise..thank you for being there for me...thanks alot cubemate..you know who u are...hihi cam la ramai kenai dia kan...hihi...

antara kisah sedih lg....i lost a very good n close person...huhu mmg sampai sekarang terasa kehilangan dia...namun qada n qadar Allah sapa la kita utk m'gidak kan nya kan...pasrah n redha atas pemergian dia...tp sampai skrg ralat ialah we chat dia yg terakhir ialah dh lama x borak dengan aku...huhu rasa cam sgt bersalah...sb time tu mmg aku agak selfish sb sgt terguris dengan apa yg dia wat...rasa rindu sgt nak share cerita cam2 benda dengan dia...tmpt aku bergaduh tmpt aku curah segala yg rasa boleh dishare...someone yg mmg tegas..rasa nya so far masih x ada sapa2 lg yg leh ganti la tmpt dia...bila rasa rindu selalu sedekahkan Al-Fatihah...moga arwah tenang n bahagia disana...insyaallah semua yang terjadi n berlaku ada sebab musabab nya kan...but life must go on...not matter what...sb tu la aku slalu sibukkan diri dengan kerja dunia n being close to my family...sorry la ya bg u guys feel sad pula...minta maaf..

wah...sb lama x mnulis...gila panjang sungguh entry kali ni...hihi sila la jgn jemu nak baca pula...ok ok...

as promised...here you are....my very new look....so how do u guys find it...ok x..or kena tukar lagi...this time nak simple2 ja..so that x ada la sarat sgt...n kasi kepala aku pening nak adjust bagai...hahahaha

ok la till we meet again...sebenarnya banyak benda nak share tp tu la...dulu mood slalu malas..tp now insyaallah akan cuba sedaya upaya utk rajin kan diri...ha hampir lupa pula...next week dh start new sem dah utk dunia masa depan...tp yg x best nya semua subjects online learning...adoi..jenuh la nak rajin kan diri masuk forum..huhu aku lg suka klu meeting with tutor so that aku leh tanya cam2 benda...klu online nak tunggu e-tutor respond mmg satu hal la pula...bukannya cepat ada yg smp sem nk abis pun mmg x active...camna la student yg x brapa pandai cam aku ni nk jadi terror...huhuhu moh la cuba utk ke arah rajin kan diri...belajar yop..!!!!

take a good care of yourself ya...jumpa lagi...:D


peace...!!

No comments: