Monday, May 4, 2009

Tag...

Soalannya:-

1.If you can be an animal, what will u be?
Butterfly..coz i'm so passionate about beauty..hehe tapi me x lah cantik pun..

2.If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
so far x pernah pun terfikir lagi...kalu nak p curi pun xkan nak guna duit tu...x halal

3.If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
1st me nak p makkah...sebab tempat tu tenang kan...2nd me nak p disneyland...selalu tengok dalam tv ja..nak jugak jumpa all the princesess..

4.If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
apa ah..kalu leh nak try steak..x pernah pun makan...sebab x reti nak order..hehe

5.If you can only kill one person in this world, who is the person? why?Hmmm?
alamak...x ada kot nak bunuh sapa2 lagi...wat masa ni..

6.If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
24 hours...cukup lah x yah 100 years satgi mati kat tengah jalan kot nanti..dalam 24 hours ni me nak lepak ngan semua orang2 tersayang...spend time together wat activities bersama2..

7.If you can date celebrities, who is that person? why?
Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor..hero pujaan lah..dia kan handsome n talented, gifted, briliant person n orang Malaysia yang 1st smp kat iss tu..hehe

8.If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
duit kot..sebab without it u can't buy anything...

9.If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?

1-me sis--orang yang selalu aku tumpang kereta masa mai n balik kerja..serta org yang share satu bilik ngan ku..n orang yg selalu gaduh2 kecil ngan me..sekejap gaduh sekejap baik..

2-faisal--dia ni me kenai time kat ict dulu..tahu x apa 1st impression dia kat me..dia leh categorize me sombong..x betui tu

3-julyana--my best buddy masa sek men..satu class, satu geng till now..hopefully forever

4-dyne--me sis collegemate..kenai ngan girl ni masa dia org mai cuti2 kat penang..dia memang best..baru sekali kenai dah rapat..

5-adriana--mummy kepada adrian...cubemate me masa kat off..dulu2 lah..now dia dh keja tmpt lain..dia mmg best..lovely girl

6-ainul--kawan2 kat Moto...selalu comment kat facebook dia tapi x pernah jumpa in real

7-dahlia--wife kepada ridzuan..sorang yg comei..i like

8-hidayah--adik kepada faisal..masa kat ict me selalu gak gayut phone ngan dia...hehe

ooppss orang suruh tag 7 org..me tag 8 org...terlebih sudah...blasah ja..janji nak suruh semua orang jawb...

No comments: