Monday, June 16, 2014

lama nya x jumpa depa....

assalamualaikum....n hola kwn2 semua...

semua sihat k?me cam biasa la...alhamdulillah sihat..

last sunday...adik my juju darling wedding...maka dpt la jumpa kwn2 semua...

lama x jumpa depa tau...rasanya raya last year pun x jumpa..ya lah masing2 dh ada family sendiri...sibuk la...

tp tu pun last sunday hanya dpt jumpa sofia n juju sahaja...yg lain x muncul pula...sedih..

kami ni kira BFFs la since dari skola rendah...skolah menengah smp la skrg...insyaallah sampai jannah la ya...

kawan suka duka...kawan2 yang boleh story kisah pahit manis semua la...

tp aku pun x dpt lepak lama2 time kenduri tu...sb rushing nak p uni aku...ambik buku...sebab sem baru dh bmula...(bab masa depan kena jaga jugak kan...)

time tgk picture...sb aku no idea nak tulis apa lg...hihi...gambar leh ceritakan nya... :')


mari kenal kan...my BFFs...yang hujung with blue...sofia n anak gadis dia...yang baru hijau tu...tuan empunya blog ini..hihi promo skit..:p



group photo with the pengantin...wajib la...sb p wedding kan...

ini juju darling....real name dia juliana...tp aku suka panggil juju...

ok la sampai sini dulu...sb kekurangan idea nya....nanti lagi panjang aku nak tulis lagi merepek n bosan pula kan...so adios dulu la....da semua...

peace...!!!

No comments: