Saturday, January 15, 2011

hey.....

hey darling2 semua....sory coz me dah lama x update apa2 kat sini...sorry sgt2 kawan2...sebabnya pas cuti new year...masuk keja....huhuhu adalah sgt2 bizi till today...mmg x sempat nak layan laman social ni semua bila waktu keja....(tp ku kadang2 curi2 time jugak sb nk release stress n of coz sb nak tau update t'kini....kepohcino betui)...


banyak benda rasa nk story kat sini cuma time ada limited edition punya lah...nanti lah saya curi2 time yg ada utk post semua entry yg ada dlm draft tu...mmg b'kurun n outdated stories tp x apa lah...janji saya post jugak lah ya...


masih lg dlm usaha utk kurus kan apa yg patut...(walaupun sometimes t'babas p mkn dinner pastu blk umah x reti2 lg mau senaman n mnari n sewaktu ngan nya.....utk bakar kalori tu)....susah betui nak maintain apa yg patut.....dh jenis mmg gem kot...huhuhuhu camna pun kena kurangkan lg 5 to 10kg tuk smp ke berat ideal.....:'(


life still camtu jugak x ada langsung p'rubahan lah...even gud news pun x ada lg nk share kat sini...still tunggu n menanti like tunggu bulan nak jauh ke riba....huhuhu sediz


tp apa2 pun me still happy n feel alive coz being surrounding among those lovely, kind, n cute ppls....mmg best sgt rasa....love sgt2 1)my cubemate aka mama zhea n adeeb (both of us selalu ada saja benda nk share bsama walaupun kdg2 dok merepek x tentu psl....), 2)me makan-mate(u guys really rocks la wei...ku mmg happy dpt kenai ngan u all semua...bila ada problem or stress dpt ngar hgpa semua wat lawak bodoh tu mmg muka ada senyum tau....love2 u all)....3)me sis aka miss haniko(teman ku utk kadang2 gaduh2 manja...tp best klu x rasa semua tu mmg sungguh bosan hidup ni.....thx for being there always for me)....4)me geng lepak (Ahngah)....thx sb still sudi nk kawan ngan saya ya...love u so much....senang nk sembang now sejak ada ping chat n bbm....5)me geng lepak (pn linda)....rindu giler kat awak lah syg ooiii sejak kawin mmg limited sgt quality time kan....tp harap2 kt still dpt spend time together2 ya...6)me best buddy aka me juon ku syg....hehe awak tau siapa yg saya maksudkan ya...rasa x yah nk mentioned nama...hehehe org yg saya suka kacau n usik dia bila saya rasa sunyi n sedih...hehehe n dia akan selalu guna words ni "LOL"....org yg selalu sgt nk compare BB n iphone tu...kenai dh almost 11yrs ya...mmg best kawan n kenai awak....love u jugak2....hehehe 7)me new best fren...dia ni selalu or ari2 jugak call ku tanya kabar...walaupun sometimes ada jugak mungkir janji dia ni...which kadang2 suka wat ku hangin kat dia n sometimes pedih tlinga jugak ngar dia sound direct...tp apa2 pun n camna pun dia tu....trima kasih sgt2 coz ambik berat psl saya...really appreciate it!!!......8)me gf...kawan2 skol ku...wei ku rindu giler kat korang semua...bila kt nk wat gathering ni.... LAST but no LEAST....saya sayang setiap orang yg saya kenai dlm hidup ni walaupun kadang2 tu sorry saya x sempat nk b'bual ngan u all ya....


peace...!!


No comments: