Monday, April 12, 2010

keji n kejam.....

eemmm...adeh!!!apa lah nak jadi ngan dunia ni....ari2 leh d'katakan ada saja berita pasal pembuangan bayi...sanggup kan..apa lah agaknya dosa baby tu kan...geram pun ada..x ada langsung keperikemanusiaan n sivik betui...


masa time wat segala dosa tu x ingat pun akan balasan dariNYA...napa bila time baby dh lahir nak buang apa semua...dah x takut ngan azab yang akan d'lalui k....


rasanya makin canggih dunia ni makin dah x berkeperimanusiaan dah segala umat penghuni nya ni...

pernah x ibu2 yang buang bayi ni terfikir...klu lah baby tu leh cakap pada ibunya....apa kah salah ku sehingga ibu x sanggup untuk melihat n mendidik ku....pernah x????

klu ibu2 tu x nak baby dia pun...jangan lah buang dalam tong sampah, sungai or etc...kasi lah kat orang2 yang leh mendidik n menjaga baby tu...

d'harap kan pas ni dah x ada lah lagi berita pasal pembuangan bayi kan...

peace...!!





4 comments:

Haslinda said...

tu la..kuang ajaq la..dpa ni..baby2 yg jadi mangsa tu smua nya conmei2 cukup sifat sempurna kan..klu ya pun..jgn la buang/bunuh...bg la kt sapa2 yg sangat2 nak anak..yg dah lama menunggu zuriat tu..kesian..

nooRjan said...

@linda:betui tu..comei² semua..klu x mau pun baby² tu bg lah kat sapa² yg x ada anak tu..ni buang pula p buang..x ada hati perut k..t'gamak kan...

Faisal Admar said...

tengok ni:

http://www.tekkaus.com/2010/04/man-killed-for-flashing-middle-finger.html

kejam tak?

nooRjan said...

@faisal:huhuhu gila lah...awat nak jadi ni...kejam betui..